HTML

Álommanó

Andrásnak hívnak, kései húszas éveiben járó fiatalember vagyok. Blogom létrejöttének célja, mert álmaim vannak. Hogy micsoda? Kérdezheted jogosan. Persze, mindekinek vannak, de én most nem a jövőképre gondolok, ami reményeim szerint mindenkiben kialakul, hanem az alvással töltött idő alatt jelentkező vizuális képek halmazára. Természetesen ezekkel is talákozik mindenki, este az ágyban elalvás után, reggel felkeléskor kisebb, nagyobb emlékfoszlányokat hagyva elméjében. Miért is irkálok akkor?

Friss topikok

  • marlasinner: alomfejto-jovendomondo.network.hu/pictures/show/44321 (2008.03.13. 13:41) Bemutatkozunk
  • PartyAngyal: Ne aludjatok!! Menjünk bulzni!! Ilyen buliba: www.indavideo.hu/video/Pesti_Est_film Tetszik? (2008.02.21. 09:08) Dr. Dream
  • bANDYka: nagyszerű, jövő héten újrakezdem... remélem... (2008.01.06. 00:35) Krúdy Gyula - Álmoskönyv

Linkblog

Archívum

Bemutatkozunk

2007.12.14. 16:40 bANDYka

Andrásnak hívnak, kései húszas éveiben járó fiatalember vagyok. Blogom létrejöttének célja, mert álmaim vannak. Hogy micsoda? Kérdezheted jogosan. Persze, mindekinek vannak, de én most nem a jövőképre gondolok, ami reményeim szerint mindenkiben kialakul, hanem az alvással töltött idő alatt jelentkező vizuális képek halmazára. Természetesen ezekkel is talákozik mindenki, este az ágyban elalvás után, reggel felkeléskor kisebb, nagyobb emlékfoszlányokat hagyva elméjében. Miért is irkálok akkor?

Mert kérem szépen, ha hiszitek, ha nem, nekem ezidáig nem voltak álmaim. Bocsánat, hazudnák ha azt mondanám, hogy egyáltalán nem voltak, voltak, de nagy valószínűség szerint elfelejtettem őket mire felébredtem. Így éves szinten csupán 1-2 álommal lettem "gazdagabb", amiért az akkori toalettünkben lévő Krudy féle Álmoskönyvet is irigykedve forgattam. 

Ez nagyjából két hónappal ezelőtt, nem tudom minek a hatására, gyökeresen megváltozott. Egy-egy éjszaka több álmot is átélek, éjszakai ébredések, visszaalvások alkalmával, mintha az előző álmom folytatódna, de van hogy teljesen új kezdődik. Vagy lehet hogy fel sem ébredem? Miért és honnan jönnek ezek az álmok? Visszavezethetők mindennnapi életünk történéseire? Ha igen, milyen rendszer van a dologban, ha van egyáltalán?

A fenti és fentiekhez hasonló kérdések megválaszolására és természetesen álmaim publikálására hoztam létre ezt a blogot, ahol remélhetőleg érdekes álmokat fogok megosztani veletek és megpróbálok minél több a témával kapcsolatos dolgot is felsorakoztatni.

Készítsétek kispárnáitokat,

Álmokra fel! András

2 komment

Címkék: bemutatkozás alvás éjszaka álom álmok álmodik

A bejegyzés trackback címe:

https://alommano.blog.hu/api/trackback/id/tr52264005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása